Zomer Avond Zangdiensten
Elke zondag in juli en augustus, aanvang: 19.00 uur

Zingen zit de leden van de Westerkerk in Kampen in ΄de genen΄. Bij ons wordt veel en heel graag  gezongen. We maken gebruik van het Liedboek voor de Kerken, de Evangelische Liedbundel, Opwekking tot aan de bundel van Johannes de Heer in diensten. Zingend naar de Zondag is daar een sprekend voorbeeld van.

In de zomermaanden vinden daarnaast ook andere diensten plaats: de Zomeravond Zangdiensten. In de maanden juli en augustus verzorgen we korte diensten op de zondagavond, die om 19 uur beginnen. Iedere samenkomst  worden opgeluisterd door een solist of een ensemble. Er wordt gezongen uit de bundel van Johannes de Heer, die bij de ingang wordt uitgereikt.

De zomer avond zangdiensten in 2013 vinden plaats op onderstaande data:

Het thema is “ De kleine profeten”.

7 juli: Ds. F. Verboom  “Hosea “Jenny v.d Steeg zang, piano Dhr. Weijs, orgel  Janmark v.d Berg.

14 juli: Ds. E. v.d Veer “ Amos “ Henk de Vries zang, orgel Herman Kamp.

21 juli: Ds. E. v.d.Veer  “ Micha “ Ariea Hamming zang - orgel Ferdinand van Dijk.

28 juli: Ds. A. Jonkman  ” Obadja ” Bert Pelleboer en Riek Jonker zang – orgel Bert Jan v.d. Weerd.

4 aug: Ds. B.H. Steenwijk. “ Jona “ Bert v.d. Worp, zang -  orgel Ferdinand v. Dijk.

11 aug: Ds. G.W. Marchal  “ Maleachi ” Gerben Doorn trompet, orgel Herman Kamp.

18 aug: Ds. H. Poot . “ Habakuk ” –Bert v. Oene zang, Bea Schreurs piano, orgel Jacco v. Wey.

25 aug: Ds. E. v.d. Veer “ Zefanja ”  Klaas Bastiaannet  en Jennie Flier zang, orgel  Hans Noordhof.